دارم به این فکرمیکنم که به کدوم یک از خواسته هایی که از خدا داشتم رسیدم و به کدوماش نرسیدم
تلاش برای رسیدن به اونها بعلاوه دعا و درخواست از خدا
هردو رو در حد توان انجام دادم
ولی ...
خدا که دعاهای من را شنیده حتما من تلاش کمی کردم و شایسته نبودم
خدایا آن چه خیر و صلاح منه پیش روی من قرار بده
شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ |
27سالگی های من...ما را در سایت 27سالگی های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11